EFT hravě

Chcete se dozvědět základní informace k EFT? Mrkněte na tento odkaz:

http://de.slideshare.net/LindaBergerBoovsk/eft-hrave

Osobně mám etodu EFT moc ráda a ráda bych ji naučila i vás. Jsem trochu závislákem osobního rozvoje, takže opravdu mohu říct, že jsem se seznámila se spoustou metod. A každá z nich mi přinesla výsledky a posun. Jsem upřímně ráda, že existuje tolik fajn přístupů, jak si pomoci.

Proč tedy propaguji EFT více než něco jiného? Odpovědí je, že EFT je opravdu jednoduché. Většina metod má různé postupy a nástroje. Jejich užití může být náročné časově nebo na osvojení. Některé nejdou provádět o samotě. I věci jednoduché a účinné, například meditace, vyžadují schopnost se soustředit. Ač meditaci také každému vřele doporučuji, je to spíše běh na dlouhou trať.

EFT si osvojíte po shlédnutí pár krátkých videí. Fráze, které k tomu říkáte, mohou být jednoduché, není třeba to komplikovat. A to na běžný provoz stačí. K hlubším záležitostem můžete potřebovat průvodce (člověka, knihu nebo nějaký návod), ale v zásadě si vystačíte sami. Nemusíte se nijak zvlášť soustředit, stačí mít ruce k poklepu a mluvit.

Zde se můžete podívat na  videonávod

Pár příkladů, jak využít EFT:

text-31. Akutní situace např. obrovský vztek

Vztek vám leze ušima, doutnáte a navíc nejste doma, takže „to“ nemůžete ventilovat nahlas. Co dělat? Stačí jít na WC nebo jiného místa, kde jste sami. Zuřit (ne nemusíte nic říkat), dobré je si i supět a poťukávat body.

Pokud jste vychladli jen z části, můžete doma o samotě provést dočištění situace. Nebojte se jít do detailu. V tomto bezpečném prostředí můžete dát prostor i svým soudům, o vás i o druhých.

Stejně lze postupovat i se zklamáním, pláčem, prostě kdykoli nás emoce vzmáhají a situace naopak vyžaduje, abysme byli přítomní a „v klidu“ anebo  v prostředí, kde není bezpečné se projevit.

2. Vyleč svůj příběh

Tento postup lze skvěle použít při dlouhých telefonních hovorech s kamarádkou, s maminkou prostě s každým, komu si stěžujeme. Poťukávat můžeme i s kamarádkou nebo partnerem na živo, ale je důležité, aby to byl někdo, komu opravdu důvěřujeme (a kdo má pochopení pro tuto metodu a nemyslí si, že jsme na hlavu padlí).

Jak na to? Úplně normálně vyprávíme, co se stalo (stěžujeme si), a přitom poťukáváme EFT body.  Z vyprávění se začne vytrácet emocionální náboj. Prostě nás to přestane „tankovat“.

 

 3. Jednoduše, ale účinně

Jednoduše si pojmenujeme situaci např. stejně jako v mém ukázkovém videu „stres“. Body proklepeme s touto frází. Nezapomeňte, EFT funguje lépe, když je konkrétní. K našemu příkladu stres, odťukáme jedno kolo jen na stres a v druhém kole doplníme, z čeho ho máme nebo z čeho si myslíme, že ho máme. Jestli je to více věcí, nevadí, každý bod věnujeme jiné položce k tématu stres. Po pár kolech by měl nastat posun.

Jestliže se cítíte lépe je dobré si také proťukat body s pozitivní zprávou tzv. pozitivní kolo. Třeba po stresu si můžete říkat „cítím se uvolněně a v pohodě“ a frází opět proťukat všechny body.

 

Důležité: před, po a klidně i během EFT pijte (nejlépe vodu). Je to fyziologická záležitost, která se postará o lepší účinek. Toxiny se dostanou z těla a mozek lépe zpracuje informace.

 

Tagy:
Linda Berger
Ukážu vám, jak odhodit své vnitřní bloky k penězům a jak se naladit na vlnu hojnosti. Jsem také autorkou eBooků Finance jako zrcadlo vnitřního nastavení a Kladivo na bloky k bohatství.Více o mně dozvíte zde.
Komentáře